Kaj lahko ravnatelj pridobi s coachingom?
Updated: Nov 25, 2022
Čeprav je ravnatelj običajno obkrožen z ljudmi, je mnogokrat tudi (o)sam(ljen). Ko zamrejo glasovi na hodnikih in se izprazni zbornica, ostanejo na mizi zahtevnejši primeri, ki terjajo razmislek.
Na koga se takrat obrniti?

Pogosto na kolega ravnatelja, ravnateljico. Pa vendar, ne želite posegati v čas nekoga drugega, še posebej, ker
veste, da so trenutki z domačimi redki in dragoceni. Tudi sodelavci so verjetno že odložili misel na delo in se predali drugim aktivnostim. Prijatelji ne bodo objektivni. Zunanji strokovni sodelavci so zasedeni ali nimajo več uradnih ur. Za preučevanje drugih primerov in literature ta trenutek nimate časa. Tipske rešitve ne pridejo v poštev. Vaš primer je edinstven. Okoliščine so specifične.
V opisani situaciji vam bo v pomoč voden, strukturiran pogovor, ki bo izhajal iz vas in vaših okoliščin ter bo osredotočen zgolj na vašo temo oziroma cilj.
📌 Vaš sogovornik vas BO:
- poslušal,
- sprejemal,
- podpiral v razmišljanju, raziskovanju in sprejemanju odločitev.
📌 Vaš sogovornik vas NE BO:
- vrednotil,
- obsojal,
- obremenjeval s svojimi primeri,
- podučeval.
📌 Vaš sogovornik vam NE BO:
- razlagal,
- svetoval,
- dopovedoval.
Vaš sogovornik bo z vami za vas. Popolnoma prisoten in predan.
Vi pa brez slabe vesti ali občutka krivde.
Coach.
Coach je vaš sogovornik.