
Izobraževanje
Predavanja in delavnice
Osvežite obstoječo prakso.
Spoznajte nove strategije.
Uvedite izboljšave.
Povezujte. Izmenjujte. Nadgrajujte znanje.
Podprite profesionalni razvoj in dodajte zagon skupnim ciljem.
Učne metode za večjo aktivnost učencev
Udeleženci spoznajo in preizkusijo učne metode, ki spodbujajo aktivno vlogo učencev v procesu učenja.
Učinkoviti učni pogovori
Spoznajmo različice učnega pogovora, ki spodbuja učenca k razmišljanju in iskanju rešitev ter ga usmerja k samostojnemu učenju.
Od načrtovanja do izvedbe učne ure
K načrtovanju učne ure pristopimo z mislijo na cilj. Predvidimo različne scenarije. Določimo dokaze, ki jih bomo zbrali in nam bodo v pomoč pri evalvaciji.
Profesionalna podoba učitelja
Kdo sem, ko sem učitelj? Kako se vidim in kako me vidijo drugi?
Katere vrednote in prepričanja me vodijo?
Kaj sporočam?
Kako komuniciram?
Potenciali roditeljskega sestanka
Pristopimo k sestankom s starši strokovno in sproščeno. Skupaj načrtujemo teme in aktivnosti.
Dober učitelj je vedno tudi učenec.
Krepitev pedagoške prakse s hospitacijami in učnimi sprehodi
Ovržemo mite o hospitacijah in rahljamo strahove.
Razmišljamo o priložnostih medsebojnega spremljanja pouka in ga načrtujemo.
Z vami lahko sodelujem tudi pri izvedbi.
Na drugi strani katedra
Dan za profesionalni razvoj učitelji preživijo v vlogi učencev.
Intenzivna izkušnja, ki močno zaznamuje in spreminja prakso poučevanja.
Družina in šola v iskanju ravnovesja
Za starše
Kako vzpostaviti ravnovesje med službenimi in domačimi obveznostmi ter otrokovim izobraževanjem?
Kako sodelovanje šole in staršev podpira otrokov celostni razvoj?
Ni lahko biti starš, lahko pa je lepo
Za starše
Izzivi starševstva in kako se z njimi soočiti, postaviti otroku meje in ohraniti z njim dober odnos.
Vzajemno učenje, vzgoja in rast.
"Če bi zdravnik, odvetnik ali zobozdravnik imel vseskozi v svoji pisarni štirideset ljudi, od katerih bi vsi imeli različne potrebe, in nekateri od njih ne bi želeli biti tam, zato bi povzročali težave, in bi moral zdravnik, odvetnik ali zobozdravnik brez vsake pomoči z vso strokovno odličnostjo skrbeti zanje devet mesecev, potem bi si morda lahko predstavljal učiteljevo delo."
Donald D. Quinn